Verkkokaupan jälkimarkkinointi vahvistaa hyvää asiakaskokemusta

 

Kun olet onnistunut saamaan verkkokaupallesi asiakkaita, pidä niistä lujasti kiinni. Vanhoille asiakkaille on nimittäin paljon helpompi tehdä myyntiä ja kohdistaa markkinointia, kuin että hankkisi koko ajan uusia asiakkaita.

Miten sitten asiakkaat saadaan palaamaan kauppaan? Miten asiakas pidetään tyytyväisenä?

Ensinnäkin sinun on pysyttävä asiakkaan mielessä. Se onnistuu säännöllisellä ja hyvin suunnitellulla viestinnällä. Esimerkiksi uutiskirjeet ja someviestintä mahdollistavat persoonallisen tavan rakentaa hyvää asiakassuhdetta.

Entä miten asiakkaista tehdään enemmän kuin tyytyväisiä – supertyytyväisiä ja sitoutuneita? No tietenkin hyvällä asiakaskokemuksella ja ilahduttavilla kiitoksilla. Onnistunut jälkimarkkinointi, erilaiset alennuskupongit ja ainulaatuiset kiitosviestit paketin sisällä saavat asiakkaan hyvälle mielelle, mikä vahvistaa ostopäätöstä vielä ostamisen jälkeenkin.

Anna meidän auttaa sinua tekemään lisää myyntiä nykyisille asiakkaillesi. Tutustu palveluihimme ja ota yhteyttä!

Mainossatama Oy
Hämeentie 8, 30100 Forssa
Vaihde: 040 034 6465
posti@mainossatama.fi

Tietosuojaseloste

Haluatko tietää ensimmäisten joukossa mitä Mainossatamassa tapahtuu?