Digimarkkinointi

Digimarkkinointiin kannattaa panostaa, koska se on helppo tapa kertoa yrityksenne tarina ja tavoittaa samalla valtavat määrät potentiaalisia asiakkaita. Digimarkkinoinnin päätavoite on myynnin lisääminen, sekä samalla vahvistat brändiäsi ja erotut kilpailijoistasi. Meiltä saat myös kotisivut avaimet käteen periaatteella palvelualustasta, suunnittelusta ja sisällöstä aina toteutukseen asti. Autamme sinua myös sosiaalisen median käytössä ja haltuunotossa, jos oma osaaminen ei riitä ja et pysty hyödyntämään sosiaalisesta mediasta kaikkea sen potentiaalia. Voit lukea lisää sosiaalisen median koulutuksistamme täältä.

 

  • Someprofiili
  • Kotisivusuunnittelu ja kotisivujen tekeminen
  • Google ADS ja display mainonta
  • YouTube
  • Sosiaalisenmedian markkinointi – Instagram, Facebook, LinkedIn, Twitter
  • Hakukoneoptimointi – SEO
  • Blogit

 

Someprofiili Sosiaalinen media on nykyisin yksi tärkeimmistä näkyvyyden ja markkinoinnin välineistä yrityksille. Kuluttajat hakevat tietoa yrityksistä ja palveluista eri somealustojen kautta ja jos et niissä ole, ei yritystäsi ole ”olemassa” potentiaalisille asiakkaille. On ensisijaisen tärkeää, että profiilissasi kerrotaan yrityksenne toimiala sekä kaikki tärkeät tiedot. Somekanavaan profiilin luominen ei kuitenkaan riitä, vaan lisäksi tarvitaan aktiivista ja säännöllistä vuorovaikutusta. Myös somessa olevalla sisällöllä ja kuvilla on suuri merkitys. Someprofiilin luomisen yhteydessä kannattaa samalla panostaa laadukkaisiin valokuviin, jotta annat yrityksestäsi ammattimaisen ja hyvän vaikutelman. Lue lisää täältä.

 

Kotisivusuunnittelu ja kotisivujen tekeminen Hyvin tehtyjen kotisivujen avulla asiakkaat löytävät sivuiltasi sen helposti, jota he sieltä tulivat hakemaan. Jos yrityksenne sivut eivät ole kunnossa, ette todennäköisesti tule saamaan sitä kautta lisää myyntiä tai liidejä. Selkeiden ja vakuuttavien kotisivujen merkitys nykypäivänä on valtava. Asiakkaat etsivät tarvitsemaansa palvelua ensimmäisenä netistä. Selkeät, huolella suunnitellut ja helppokäyttöiset kotisivut ovat loistava käyntikortti, jolla houkuttelet asiakkaat palveluidesi äärelle. Kotisivut palvelevat asiakkaitasi 24/7 joten sisällön on oltava huolellisesti ja loppuun saakka mietittyä, jotta sivusi palvelevat asiakkaitasi parhaalla mahdollisella tavalla. Kotisivujen lisäksi kannattaa samalla laittaa yrityksenne some tilit kuntoon, koska sosiaalisen median avulla sinulla on mahdollisuus lisämyyntiin ja brändin rakentamiseen. 

 

Google ADS mainonta – on maksettua hakukonemainontaa. Googlen hakukone hallitsee kaikkia hakukonemarkkinoita ylivoimaisesti. Google ADS mainontaan kannattaa ehdottomasti panostaa, koska ilman Googlea sinua ja yritystäsi ei ole olemassa potentiaalisille asiakkaille. ADS mainonta houkuttelee uusia vierailijoita sivuillesi ja maksat vain toteutuneista klikkauksista. On todella tärkeää osata kohdistaa mainonta oikealle kohderyhmälle, koska oikeanlaisen ADS kampanjan avulla sinulla on mahdollisuus saada liidejä, rakentaa brändiäsi sekä vahvistaa imagoasi. Oikein toteutetulla Google ADS mainonnalla näet nopeasti tuloksia, löydyt ennen kilpailijoitasi sekä valtaat uusia markkinoita. Google ADS mainonnan lisäksi kannattaa samalla laittaa some tilit kuntoon, koska sosiaalisen median avulla sinulla on mahdollisuus lisämyyntiin ja brändin rakentamiseen. 

 

YouTube YouTubessa mainostamisen suosio kasvaa jatkuvasti. Videomainonta vetoaa tunteisiin ja sillä on helppo aktivoida ostamiseen kannustava tunne. Videoiden välissä näkyviä mainoksia voidaan kohdentaa tehokkaasti esimerkiksi sukupuolen, iän, käyttäjän sijainnin tai katsottavan videon aiheen perusteella. Suomessa YouTubella on 2,3 miljoonaa käyttäjää viikossa, joten näin tavoitat suuren määrän potentiaalisia asiakkaita kustannustehokkaasti. Meiltä saat myös palvelut videoiden tekemiseen. Laadukkaat videot lisäävät luottamusta, vakuuttavuutta sekä uskottavuutta. 

 

Sosiaalisen median markkinointi Suomalaisista hieman yli 85% käyttää sosiaalista mediaa jollain tavalla, joten somemarkkinointi on yksi vahvimmista markkinoinnin työvälineistä yrityksille. Hyvällä sisällöllä annat asiakkaillesi luottamusta, he tutustuvat yritykseesi, tuotteisiisi sekä työyhteisöön yrityksen takana. Onnistuneen sosiaalisen median markkinoinnin tärkein elementti on kohdeyleisön hyvä tunteminen – on hyvä tietää mistä kanavista kohdeyleisön tavoittaa, mitkä ovat heidän mielenkiinnonkohteet, millainen sisältö heitä kiinnostaa ja mihin aikaan tavoitat kohderyhmäsi tehokkaimmin. Some markkinoinnin yhteydessä kannattaa panostaa laadukkaisiin valokuviin, jotta annat yrityksestäsi ammattimaisen ja hyvän vaikutelman.

 

Hakukoneoptimointi – SEO (Search Engine Optimization) Tutkimusten mukaan yli 88% ihmisistä menee osoitteeseen google.fi kuullessaan uudesta tuotteesta ja Google on ylivoimainen ykkönen verrattuna muihin hakukoneisiin. On tärkeää sijoittua Googlen haussa heti ensimmäisellä sivulla, koska vain 89% käyttäjistä lukee ensimmäisen sivun.  Hakukoneoptimoinnilla saavutat orgaanisia tuloksia, eli Google ohjaa liikennettä sivuillesi ilmaiseksi, ympäri vuorokauden, kaikkina vuodenaikoina. Saat siis liikennettä ilmaiseksi nettisivuillesi tekemättä itse yhtään mitään. Laadukas ja vahva SEO markkinointi on olennainen osa yrityksen digitaalista markkinointia. Asiakkaat luottavat vahvimmin yrityksiin, jotka näkyvät Googlen hauissa heti etusivulla. Hakukoneen näkyvyyteen vaikuttaa sivuston tekninen toteutus, sivuston sisältö ja sivuston ulkoiset tekijät. SEO suunnittelun yhteydessä kannattaa panostaa laadukkaisiin valokuviin, jotta annat yrityksestäsi luotettavan, ammattimaisen ja hyvän vaikutelman. 

 

Blogi Blogiteksti on parhaimmillaan yksi avaintekijä menestystarinaksi, koska se herättää lukijassa positiivisia tunteita ja luottamusta. Blogin idea voi olla vaikuttamistyö, osallistua yhteiskunnalliseen keskusteluun tai vahvistaa omaa asiantuntijuutta alalla, mutta tärkeintä on kirjoittaa blogi yrityksenne tai henkilön näkökulmasta, jolle blogia tehdään. On tärkeää tuntea aihe, josta kirjoitetaan, joten olemme erittäin sitoutuneita tutustumaan yrityksenne arvoihin ja ydinsanomaan, jotta osaamme luoda teille arvokasta sisältöä. Panosta blogissa myös laadukkaisiin valokuviin ja videoihin, koska se lisää luottamusta, vakuuttavuutta sekä uskottavuutta. 

 

    Mainossatama Oy
    Uittotie 2, 30100 Forssa
    Vaihde: 040 034 6465
    posti@mainossatama.fi

    Tietosuojaseloste

    Haluatko tietää ensimmäisten joukossa mitä Mainossatamassa tapahtuu?