

Sitouta vaikuttavalla jälkimarkkinoinnilla
Ilahtunut ja tyytyväinen asiakas palaa uudelleen
Samankaltaisia tuotteita on verkko pullollaan. Mikä tekee jostain kaupasta sitten suositumman? Ehkäpä se, että he osaavat viedä asiakaskokemuksen monta askelta korkeammalle tasolle.
Osaat varmasti tunnistaa hyvän palvelun. Mieleenpainuva asiakaskokemus kantaa pitkään ja saa palaamaan uudelleen asiakkaaksi. Verkkokaupassa henkilökohtaisen vaikutuksen tekeminen on vaikeampaa. Siksi vaikutus onkin tehtävä silloin, kun asiakkaan tilaama tuote saapuu perille.
Jokainen asiakas voidaan saada tuntemaan, että hän on ainutlaatuinen ja tärkeä. Se tapahtuu viimeistään postipakettia avatessa. Henkilökohtainen kiitosviesti tai hyvästä asiakkuudesta kertova alennuskuponki ilahduttavat varmasti.
On monta tapaa ilahduttaa, kiittää ja tehdä vaikutus. Kiitoskirjeiden ja alennuskuponkien rinnalla hyvät käyttöohjeet ja tuotteen tarina ovat yhtä lailla tehokkaita jälkimarkkinointikeinoja.
Me Mainossatamassa autamme sinua persoonallisten viestin suunnittelussa ja tekemisessä, aina valmiiksi tulosteiksi asti.
Jälkimarkkinointi on tuloksellisinta markkinointia. Kun saat asiakkaan itsellesi, muista myös pitää hänestä hyvää huolta!
Ota yhteyttä ja suunnitellaan sinulle taatusti toimivaa jälkimarkkinointia!
Meihin voit ottaa yhteyttä etunimi.sukunimi@mainossatama.fi sähköpostien kautta tai sitten alla olevan lomakkeen kautta:
Mainossatama Oy
Hämeentie 8, 30100 Forssa
Vaihde: 040 034 6465
posti@mainossatama.fi
Haluatko tietää ensimmäisten joukossa mitä Mainossatamassa tapahtuu?